behandlingar

Ansiktsbehandling

Rengöring, massage, mask, med mera anpassat för din hudtyp.

Medicinsk Fotvård

Rensning, klippning, slipning av naglar. Bortagning av förhårdnader, liktornar mm. Vårtbehandlingar.

Aromaterapi

En mycket avslappnande massage som utförs med hjälp av eteriska oljor från växtriket, som är utvalda just för dig. Eteriska oljor har både hudvårdande och terapeutiskt värde.

Svensk klassisk massage

En djupgående muskelmassage som löser upp spänningar i kroppen och ökar cirkulationen.

Triggerpunkter

På många ställen på kroppen sitter triggerpunkter, när dessa aktiveras kan en strålande smärta kännas. Med hjälp av speciella tryck på punkterna så släpper smärtan.

Tui Na-kinesisk massage och akupressur

Som en del av den kinesiska medicinen är Tui Na en mycket effektiv behandlingsmetod och väl beprövad i många kinesiska generationer. Genom akupressur (tryck) på punkter och speciella massagegrepp får man energin i kroppen att flöda fritt. Med Tui Na kan du få hjälp med allt från migrän till förkylningar.

Öronljusbehandling

Från Hopi indianerna kommer denna behandling som utförs med bivaxljus. Rensar öronen från vax, vaxproppar och andra öronrelaterade besvär. Behagligt och smärtfritt.

Lymfdränage

En mycket lätt massage som stimulerar lymfsystemet. Hjälper till vid svullnader i kroppen, bra vid stresshantering och rensar kroppen från slaggprodukter.

Bindvävsmassage

Med fingerdrag löses förtätad bindväv upp. Detta förbättrar cirkulationen i kroppen och slagg som står i vävnaderna lossnar.